HR adviseur

Nieuw

Vacature

  • Duur / 6 maanden
  • Opties verlenging / Mogelijk, maar nog niet bekend
  • Uren per week / 24 uur
  • Start / 15 mei 2024
  • Opleidingsniveau / HBO
  • Regio / Noord-Holland
  • Einde inschrijfdatum /vrijdag 3 mei 2024

In deze opdracht staat met stip op 1 het afmaken van de implementatie van het E-HRM (AFAS).

Je werkt daarbij nauw samen met onze interne functioneel beheerder en de externe outsourcingspartner. Daarnaast help jij bij het optimaliseren en digitaliseren van de meest gebruikte werkprocessen in AFAS. Je opdracht is geslaagd wanneer we managementrapportage met 1 druk op de knop kunnen genereren en de gebruikers intuïtief - dan wel getraind - hun weg weten te vinden in het systeem.

We verwachten dat je een brede basis nodig hebt zodat je ook ingezet zou kunnen worden op reguliere werkzaamheden (o.a. verbeteren van onze interne HR-communicatie, businesspartnerschap van bestuur en management en intern HR-advies). Voor de goede orde: we vragen je niet om voorgaande allemaal (in je eentje) op te pakken. Het is opgeschreven zodat je een inkijkje krijgt van waar we staan en naartoe willen. Kortom, we kunnen jou er goed bijhebben wanneer je houdt van verbeteren, doorpakken en bouwen!

Tot slot een toelichting op de uren: idealiter kan je 24 uur per week maken in de periode mei t/m november. Maar omdat we snel willen starten is een opbouw van uren ook bespreekbaar. Zo kan je een huidige opdracht afbouwen en de opdracht bij ons opstarten.

Profiel

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM of Personeel & Arbeid;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  • Een maximum uurtarief van €90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria (weging)
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als HR-adviseur bij een gemeente;
Aantoonbare werkervaring als projectleider voor de implementatie van het E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket AFAS (benoem dit duidelijk in het cv);
Aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie binnen E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket van AFAS (benoem dit duidelijk in het cv);
In bezit van HR-21 certificaat/accreditatie;

De organisatie

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in de Gooi- en Vechtstreek, tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!

Jouw reactie

Bij interesse, mail jouw CV en motivatie naar jeanpaul@indooruitstroom.nl

Publish date

24.04.2024

Contactpersoon

Compeer

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Noord-Nederland
  • < 24 uur
Interesse in deze vacature?
Solliciteer of neem contact op.
Jean-Paul Compeer
Mobiel: +31 6 1524 7753

Contact

Wij helpen u graag als u nog vragen heeft. 
Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Neem contact op

Indooruitstroom gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.